بی‌ام‌ دبلیو X3 M و برادر دوقلو آن، X4 M جدیدترین خودروهای سری M این کمپانی آلمانی محسوب می‌شوند.

 

 بی‌ام‌ دبلیو X3 M عملکرد بسیار خوبی دارد و لایق نشان M است. بی‌ام‌دبلیو برای توسعه یک خودروی شاسی بلند قدرتمند، تلاش زیادی کرده است و حال اعتقاد دارد که این کراس‌اوور جدید تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی سری M می‌شود. بی‌ام‌دبلیو M2 Competition در حال حاضر پرفروش‌ترین خودروی سری M بی‌ام‌دبلیو در بازارهای جهانی است. پس از این خودروی جذاب، شاهد حضور بی‌ام‌دبلیو M3 و M5 در این لیست هستیم که هرکدام در منطقه خاصی پرفروش هستند. بی‌ام‌دبلیو ادعا کرده که بی‌ام‌دبلیو X3 M این آمار را تغییر داده و چند سال دیگر در صدر جدول پرفروش‌ترین خودروی سری M قرار می‌گیرد.

bmw x3 m und bmw x4 m

به تازگی ‌وب‌سایت استرالیایی Motoring با سخنگوی بی‌ام‌دبلیو در این کشور مصاحبه کرده است. آقای آدام دیویس برنامه جاه‌طلبانه بی‌ام‌دبلیو را تایید کرده است. آقای دیویس در این زمینه گفت: «ما انتظار داریم خودروی X3 M تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی سری M بی‌ام‌دبلیو شود. در حال حاضر این خودرو پرفروش‌ترین خودروی سری M در استرالیا بوده و انتظار می‌رود این موضوع در سایر کشورها نیز تکرار شود.»

مدیر بخش M بی‌ام‌دبلیو نیز در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که خودروی X3 M با عملکرد بالای خود تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی سری M این برند آلمانی می‌شود. بی‌ام‌دبلیو X3 M به موتوری با امکان تولید 503 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور مجهز شده که قدرتمندترین نمونه تولیدی این کراس‌اوور تا به امروز محسوب می‌شود. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. بی‌ام‌دبلیو برای این خودرو شیفتر پشت فرمان در نظر گرفته که علاوه بر القای حس یک خودروی اسپرت به راننده، امکان کنترل بهتر خودرو را نیز برای وی به همراه دارد. سرعت این خودروی آلمانی در مدت زمان 4.0 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این قدرت بالا و عملکرد بی‌نظیر به اعتقاد بی‌ام‌دبلیو باعث می‌شود کراس‌اوور X3 M تبدیل به پرفروش‌ترین خودروی سری M بازار شود.